Almar & Sabrina.reismee.nl

Las Vegas Hoover Dam

Vanuit Las Vegas is het ongeveer 60 km naar de Hoover Dam een enorme stuwdam op de grens van Arizona en Nevada. Na dit wonder der beschaving, waarlangs een ook nieuwe vierbaansweg wordt aangelegd, die de stuwdam op grote hoogte passeert, wat al een bouwwonder op zich is, reden we terug naar Las Vegas om als eerste naar Stratosphere (de toren waar o.a. op het dak enkele attracties zijn geplaatst).

Daarna op speciaal verzoek van Milko naar het Hilton Hotel, waar Elvis jaren achtereen heeft opgetreden. Na lang aandringen werd voor ons de theaterzaal speciaal geopend en mochten we onder hoge uitzondering KIJKEN waar de optredens hebben plaatsgevonden. De man die ons had toegelaten vriendelijk bedankt hebbende vervolgden we onze weg door Las Vegas en gingen achtereenvolgens naar New York New York, langs MGM, Tropicana, naar de Mirage (hier was de nabootsing van een vulkaan te bewonderen), Venetië, het Caecar Palace, Parijs en Bellagio (daar was een waterorgel, ook evenals de vulkaanuitbarsting een enorm spektakel). Dit was dan Las Vegas, we zullen de enorme herrie(niet) missen.