Almar & Sabrina.reismee.nl

Oxnard naar San Bernardino

Anja en Joop nemen afscheid van Els en Joep en gaan via de Pacific Coast highway
nr 1 via Malibu en Santa Monica naar Pasadena, waar we na een kop koffie en een berisping van de beveiliging dat er geen foto's gemaakt mochten worden, op weg naar San Bernardino.

Hier zouden we overnachten in Tipi's (Wigwams). Het duurde alleen wat lang voordat we ze gevonden hadden. Het navigatiesysteem sloeg weer op tilt. Nadat we de weg gevraagd hadden, ontdekten we dat we nog niet in San Bernardino waren maar in Fontana. Ook Almar en Sabrina waren verdwaald. Na ongeveer 3 kwartier waren we als eerste op de plaats van bestemming. De Tipi was boven verwachting, een ontzettend leuke locatie. 's Avonds toch voor een acceptabele prijs lekker gegeten.

Sabrina en Almar begonnen de dag met een strand wandeling op Santa Monica beach. Vervolgens op weg gegaan naar San Bernardino. Tussendoor werd er weer gewinkeld en voor Sabrina Ugg's aangeschaft. Dit heeft aardig wat tijd gekost. De schoenen bleken overal uitverkocht te zijn. Na ruim een uur zoeken werden dan toch de wigwams gevonden.