Almar & Sabrina.reismee.nl

Bryce naar Viva (?) Las Vegas

Nog even naar Bryce National Park teruggereden om van enkele prachtige vergezichten te genieten, waar we gisteren niet aan toe waren gekomen. Dat was niet ver en gelukkig dat we dit hebben gedaan, want er graasden en stuk of tien 'deers' en ook de prairie dogs waren zeer actief, erg leuke kleine knaagdiertjes.

Dan de route vervolgd en via Zion National Park, waar de natuur weer onheilspellend mooi te keer is gegaan, wat prachtige plaatjes oplevert. Iedere dag is het landschap weer anders, steeds verrassend, afwisselend en overdonderend.

Dan door naar Las Vegas, even gestopt bij Bellagio in Las Vegas, een gigant van een hotel, waar de kamers ongeveer 180 dollar kosten per nacht. Deze stad is compleet gek, een enorme drukte en diegene die ons vandaag of morgen willen bezoeken, we logeren in Hannah (te vinden via Google Earth, aan de Las Vegas Boulevard South), maar wel opschieten want we wachten niet. Het weer is over het algemeen goed, lekker warm, alleen in de bergen is het uiteraard wat koeler omdat je daar door de sneeuw loopt. Aleen vanmiddag richting Las Vegas betrok de lucht en lijkt er wat regen te komen. De temperatuur is stoch ongeveer 30 graden.