Almar & Sabrina.reismee.nl

de vlucht

We vertrokken om 13,50 uur precies op tijd vanaf Schiphol en kwamen na een voorspoedige vlucht van 8 uur en 45 minuten om 17.00 uur plaatselijke tijd in Atlanta aan. (Nederlandse tijd 23.00 uur). Tijdens de vlucht moesten reeds de nodige papieren worden ingevuld en dat moest uiterst secuur worden gedaan, verbeteringen en/of doorhalingen werden niet geaccepteerd. Dan moest weer een nieuw formulier worden ingevuld.

Vervolgens kwamen we na de landing in een lange rij te staan en werden prints gemaakt van alle vingers en een foto. Vriendelijke mensen kwamen we ook tegen, alleen de bureaucratie, daar wen je niet aan. Omdat het een overstap was voor de vlucht naar Phoenix moesten we weer door de douane en begon het hele proces weer van voren af aan, alles door de scan, schoenen uit, broekriem af en alles wat metaal bevat uit de zakken en in bakken door de scan.

Ook de tweede vlucht vertrok op tijd en hierdoor kan dit eerste verslag tijdens de vlucht naar Phoenix worden geschreven. Als alles goed verloopt zijn we om 23.00 uur plaatselijke tijd in Phoenix (het is dan 05,00 uur Nederlandse tijd) Als we dan niet van de barkruk vallen van de slaap, nemen we snel een drankje en gaan dan van een welverdiende nachtrust genieten en halen vrijdagmorgen de auto om aan de trip door Amerika te beginnen.

Inderdaad zijn we precies om 20.00 uur geland, ongelooflijk, geen minuut vertraging na 16 uur reizen, er zijn dus ook positieve verhalen te vertellen over de luchtvaart.

Snel naar het hotel en ................helaas, geen bar in het pand, dus meteen op strooptocht naar drank. Bij het tankstation op vijf minuten lopen vonden we de benodigde drankjes en dan weer snel naar de kamer, want we hebben dorst. Nederlandse tijd is het nu 07.00 ‘s ochtends. Proost.

Roos

Hey,

Wat goed te horen dat jullie veilig (en zonder vertraging) aan zijn gekomen! Ga heerlijk genieten en ik ben benieuwd naar jullie reis verhalen!

Groetjes van iedereen (alle 22ftp's)

The Dutch Beekies

Geniet van het rare maar mooie land, we volgen jullie op the foot
X Milko and the rest

Wil Lamme

Leuk jullie eerste reis verslag te hebben ontvangen. Mensen wat een tijd ,om te vliegen zo lang. Maar goed, geniet van jullie reis met z,n vieren . Dan doen wij het ook via de mail van jullie.
Goede reis verder, groetjes Jan en Wil