Almar & Sabrina.reismee.nl

LA en Oxnard en omgeving

Het is weer een schitterende dag, de temperatuur zal oplopen tot boven de dertig graden.

Joop en Anja zijn eerst naar Solvang gegaan, een plaatsje in Deense stijl gebouwd met veel Nederlandse invloed, je vind er dus uiteraard ook molens. Vandaar doorgereden naar Los Olivos, waar een wijnproeverij werd bezocht. Na deze toch wel zeer prettige bezigheid de lunch gebruikt bij de volgende wijnproeverij, maar toch maar afgezien van een tweede proeverij, gezien de temperatuur en de invloed van de wijn op ons. in Los Olivos werden ook cupcakes gegeten, een bijzonder lekker mini-gebakje.

In Santa Barbara hebben we straattekeningen bewonderd, er waren enkele geweldige kunststukken bij. Daarna nog wat inkopen gedaan in een sfeervolle winkelstraat, waar een gezellige drukte heerste ondanks de zondag.

In Ventura werd nog van een goede maaltijd genoten om na een prachtige rit de tocht weer in Oxnard af te sluiten.

Almar en Sabrina zijn gestart met een gezonde strandwandeling. Omdat het goed warm zou worden zijn ze vervolgens gaan winkelen in een Outlet.

Vervolgens is er een bezoek gebracht aan de Rose Bowl, een sport stadion van de plaatselijke trots. Een wandeling gemaakt door Chinatown en Pasadena en tot slot over Mulholland Drive gereden voor een uitzicht over Los Angeles en de Universal studio's.
's Avonds is er bij de Braziliaan gegeten. Morgen zal LA verlaten worden.

Wil Lamme

Heel indruk wekkend allemaal. De verhalen en de foto,s, erg leuk om te lezen en te zien.
Die Tempel zal ook wel erg mooi zijn om te zien van binnen.
De straat tekeningen zijn toch ook geweldig. Dat is wel heel kunstig hoor.
Geniet er nog maar van. Groetjes: Jan en Wil

Jannie en Leo

Ook wij maar even laten weten dat we jullie volgen, het zal wel bekent in de oren klinken, wat zien jullie veel, om jaloers op te worden, wat een schitterend land. Wat zullen jullie genieten, veel reis plezier verder!