Almar & Sabrina.reismee.nl

Hyatt Regency Scottsdale Resort

Een heel rustige dag, lekker lui aan het zwembad met een cocktail, zoals dat op dit niveau hoort. Het water is zo lekker, dat zelfs Joop het waagt om te gaan zwemmen.

[img]https://reismee-storage-production.s3.eu-central-1.amazonaws.com/7423/fotos/50461/50461_1275525873_100.jpg[/img]

Een echte rustdag en tegen de avond moeten we even kijken of we kunnen inchecken voor de terugvlucht. Donderdag moeten de auto's om half tien zijn ingeleverd en als alles normaal verloopt, zal het toestel om ongeveer 13.00 uur uit Phoenix vertrekken naar Atlanta (het is dan in Nederland 22.00 uur op donderdagavond), waar we na een tussenstop van drie uur zullen doorreizen naar Schiphol.

De verwachte aankomsttijd is vrijdagmiddag 12.05 uur, als er geen vulkanen dwarsliggen.

Samantha

Dat resort ziet er niet verkeerd uit zeg! Wat een luxe, lekker hoor. Nog even heerlijk genieten voor jullie weer naar NL gaan. Dan zit het er zomaar weer op.
Dat zal wel weer even tegen vallen. Ik heb erg genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto's.
We zien elkaar snel! Goeie reis, liefs Samantha

Johan en Janneke

Welkom terug in Nederland. Geniet nog maar even lekker van de twee warme dagen, want dan is het weer voorbij met het mooie weer. Jullie zullen nog heel lang terugkijken op een zeer mooie vakantie.

groetjes van Johan en Janneke