Almar & Sabrina.reismee.nl

Oxnard naar Los Angeles (en weer terug)

Op tijd op weg naar Los Angeles, via de Mulholland Drive, een mooie route door de bergen. Halverwege de weg kwijtgeraakt, dus via de highway verder naar Los Angeles. Hollywood bezocht en over de walk of fame gelopen. Vanaf Griffith Observatory een mooi uitzicht over Los Angeles. De Suntset Boulevard afgereden en mooie huizen gezien in Beverly Hills, de Bugatti bewonderd op Rodeo Drive en toen weer terug naar Oxnard.

Almar en Sabrina verblijven in Los Angeles. Zij hebben ook Forest Lawn bezocht. De begraafplaats waar onder andere Michael Jackson ligt. Hier kan je overigens niet bijkomen.
Stiekem ook een kijkje genomen bij de Playboy Mansion en gewinkeld op Santa Monica Boulevard (Rodeodrive was iets te prijzig).

Samantha

Wat een mooie verhalen zeg! Leuk geschreven! Jullie hebben echt al veel meegemaakt en gezien. Het lijkt mij een fantastische vakantie! Nog bedankt voor de mooie kaarten, hardstikke leuk. Wij wensen jullie nog heel veel plezier!! Liefs Wouter en Samantha